محسن رفیق دوست گفت: امروز در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما مستقل و آزاد نیست. اما در جمهوری اسلامی به دلیل عدم حرف شنوی برخی مسئولان دولتی از رهبری نقص های زیادی داریم.

به گزارش جماران؛ به نقل از رادیو انقلاب، وزیر سپاه دوران جنگ تحمیلی در مراسم افتتاح رادیو انقلاب به بیان خاطره ای از دیدن امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب پرداخت و گفت که هیچ وقت نتوانسته حالش را از آن روز توصیف کند.

مراسم افتتاحیه شبکه رادیویی انقلاب امروز -سه شنبه ۳۰ دی ماه- با حضور سید رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما، علی بخشی زاده معاون صدا، دکتر سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن رفیق دوست از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، امیر منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران و ... در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم محسن رفیق دوست طی سخنانی گفت: یکی از افتخارات زندگی من زمان ۳ ساعتی است که به عنوان راننده از فرودگاه تا منزل همراه امام خمینی(ره) بودم و هیچ گاه نتوانستم حالم را در این باره توصیف کنم.

 

D1737684T16160645(web)(b)

 

وی ادامه داد: امروز در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما مستقل و آزاد نیست. اما در جمهوری اسلامی به دلیل عدم حرف شنوی برخی مسئولان دولتی از رهبری نقص های زیادی داریم.

رفیق دوست اظهار داشت: امروز هم با قدرت می گوییم امام دیگری بالای سرمان است و جنگی نمی شود و مذاکره ای هم در کار نیست. در دو هفته گذشته خیلی اوضاع ملتهبی بود اما کشتی اقیانوس وار رهبر معظم انقلاب مردم را به آرامش دعوت کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله دو نفری هستند که همه مردم دنیا به راستگو بودنشان صحه می‌گذارند‌.

علاقه مندان می توانند رادیو انقلاب را علاوه بر موج اف ام ۹۵,۵ و همچنین از طریق تارنمای رادیو انقلاب دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.