نژادبهرام عضو شورای شهر تهران از ارسال نامه ای به روحانی در مورد آلودگی هوا خبر داد، اما اضافه کرد که رئیس جمهور هنوز پاسخی به نامه وضعیت آلودگی هوای پایتخت نداده است.

به گزارش جماران؛ یک عضو شورای شهر تهران گفت: دولت و رئیس جمهور هنوز پاسخی به نامه‌ای که درباره وضعیت آلودگی هوا به آنها زده شد نداده اند.

زهرا نژاد بهرام عضو  شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا دولت پاسخی به نامه ارسالی درباره وضعیت آلودگی هوا داده است یا خیر اظهار کرد: رئیس جمهور هنوز جوابی به این نامه نداده است.

وی با اشاره به موضوع آلودگی هوا و مازوت سوزی  از سوی کارخانه‌ها و نیروگاه ها گفت: در بحث مازوت سوزی ما همواره با تایید و تکذیب مواجه شدیم. مسئولان مختلف از مدیران سازمان محیط زیست تا سایر مدیران دست اندرکار همواره موضوع مازوت سوزی را یا تایید یا تکذیب کردند. آنها در  یک مصاحبه‌ این موضوع را تایید و در مصاحبه‌ای دیگر آن را تکذیب کردند.

نژادبهرام ادامه داد: ما متوجه نشده‌ایم که بالاخره مازوت سوزی وجود دارد یا خیر. اما بر اساس شواهد مازوت سوزی انجام می‌شده است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مازوت در کدام نیروگاه‌ها سوخته می‌شود گفت: براساس مقیاس‌های انجام گرفته تحت پوشش تحقیقات به عمل آمده، نیروگاه منتظرقائم وشهید رجایی کانون‌های آلودگی بوده‌اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1492489
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.