محسن رضایی اظهار داشت: دهه آینده شرایط ایران سرنوشت ساز است و دیگر نمی‌توانیم به شکل گذشته کار کنیم و باید رویه برگزاری انتخابات تغییر دهیم تا تحولی در زمینه اداره کشور روی دهد.

به گزارش جماران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون در یک وضعیت تعیین سرنوشت قرار داریم که یا باید دشمن تکلیف ما را روشن کند و یا ما تکلیف او را روشن کنیم بنابراین راه سومی وجود ندارد.

محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست دیدار با اساتید دانشگاهی استان کردستان که در سالن مرکز امامت سنندج برگزار شد اظهار داشت: دهه آینده شرایط ایران سرنوشت ساز است و دیگر نمی‌توانیم به شکل گذشته کار کنیم و باید رویه برگزاری انتخابات تغییر دهیم تا تحولی در زمینه اداره کشور روی دهد.

وی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی هم در حیات و جهاد خود کار بزرگی انجام داد یادآور شد: شهادت این بزرگ مرد جهان برای ایران عزت آورد و به یک بعثت تبدیل شد و اتحاد بیشتر همه اقوام و ادیان در کشور را فراهم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اتفاقات مهم در کشور شروع شده است و یکی از مهمترین این حوادث شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: امکانات ما که عموما زیرساخت‌ها، نیروی انسانی، کارخانجات و معادن را شامل می‌شود مورد بهره‌برداری مطلوب نبوده و ما باید کاری برای نجات بیکاران فراهم کنیم.

رضایی افزود: در اداره کشور و انتخابات نیاز به برنامه جدید و خلاقیت داریم اساتید و صاحب‌نظران می‌توانند در سایت نجم نظرات خود را برای اداره بهتر کشور ارائه دهند.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان هم در این نشست گفت: از ظرفیت فکر و اندیشه فرهیختگان این استان کمتر استفاده می‌شود و این در حالی است که این استان از بیش از یک هزار و ۱۰۰ هیات علمی برخوردار است. 

حجت‌الاسلام محرم بیابانی افزود: قوم کُرد یک فرصت طلایی است و باید از ظرفیت مذهب شافعی در استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: اعتماد به نظام و مشارکت مردم برای ما مهم است و اگر برنامه ای برای حضور نخبگان و اساتید در تصمیم گیری ها وجود داشته باشد تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.