طبق گزارش العالم، سردار قاآنی در سفر به عراق با مقامات بلندپایه عراقی دیدار کرده است و با آنها راه‌های توسعه همکاری دوجانبه میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

به گزارش جماران؛ وبگاه شبکه تلویزیونی العالم می‌گوید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با مقامات بلندپایه عراقی در بغداد دیدار کرده است.

شبکه خبری «العالم»، امروز (چهارشنبه)، به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داد که «سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به بغداد سفر کرده است.

طبق این گزارش، سردار قاآنی در این سفر با مقامات بلندپایه عراقی دیدار کرده است و با آنها راه‌های توسعه همکاری دوجانبه میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

در ادامه خبر العالم آمده است که سفر سردار قاآنی به بغداد از پیش برنامه‌ریزی شده بوده و ارتباطی با موضوع هدف گرفته شدن سفارت آمریکا در بغداد نداشته است.

به نوشته العالم، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پیشتر، چند بار به عراق سفر کرده و با مقامات بلندپایه این کشور درباره توسعه روابط دوجانبه گفت‌و‌گو کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.