سفرای امارات و بحرین در آمریکا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توافق با ایران، مدعی شدند: در خط مقدم قرار داریم و باید همه عواقب و نتایج را تحمل کنیم!

به گزارش جماران؛ ایلنا به نقل از پولیتیکو نوشت: یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا در مورد توافق با ایران گفت: همه ما خواهان توافق هستیم. هیچ کس بیش از ما خواستار توافق نیست. ما از ثباتی که یک توافق جدید به وجود می‌آورد منتفع می‌شویم. چرا باید داشتن توافق بهتری که باعث ثبات ما می‌شود را نادیده بگیریم .

عبدالله آل خلیفه، سفیر بحرین در سازمان ملل هم گفت: برای ما مهم است که بخشی از گفت‌وگو باشیم، زیرا ما در خط مقدم قرار داریم و باید همه عواقب و نتایج را تحمل کنیم.

 

photo_2020-12-23_13-36-09

 

قطر: خواستار گفت‌وگو بین ایران و کشورهای عربی هستیم

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» گفت با همتای روس خود درباره پرونده‌های مختلف از جمله مسئله‌ هسته‌ای ایران و تحولات خلیج فارس رایزنی کرده است.

وزیر خارجه قطر که در مسکو حضور دارد، همچنین گفت دوحه خواستار گفت‌وگو و مذاکره بین کشورهای حاشیه خلیج فارس با ایران است.

«سرگئی لاوروف» نیز گفت، در این دیدار درباره مفهوم امنیت جمعی و وضعیت خلیج فارس و امنیت آن به نفع کشورهای منطقه تبادل‌نظر شد.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: توافق‌های عادی‌سازی میان اسرائیل با کشورهای عربی نباید جایگزین روند حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین شود./ فارس

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.