ربیعی سخنگوی دولت که در منزل شهید فخری زاده حضور یافته بود، تاکید کرد: دشمنان ملت و تروریست ‌ها به اهداف و مقاصد خود نخواهند رسید و قطعا انتقام خون شهید گرفته خواهد شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، علی ربیعی سخنگوی دولت دوشنبه شب باحضور در منزل شهید فخری زاده گفت: یاد و راه آن شهید بزرگوار قطعا ادامه خواهد یافت.

ربیعی با اشاره به زحمات شهید فخری زاده در راه پیشرفت کشور، افزود: این ترور به دست وحشی‌ترین و شقی‌ترین دشمنان مردم صورت گرفت اما یقین بدانید که به برکت خون شهید این راه با قوت ادامه خواهد یافت زیرا دانش هسته‌ای و دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری افزود: دشمنان ملت و تروریست ‌ها به اهداف و مقاصد خود نخواهند رسید و قطعا انتقام خون شهید گرفته خواهد شد.

وی گفت: تروریست‌ها به ضعف بنیادی خود آگاهند و می‌دانند  که نمی‌توانند موتور پیشرفت‌های علمی ایران را  متوقف کنند و مقابل عزم و اراده ایران و ایفای نقش موثر در صلح، امنیت و جامعه جهانی و باز داشتن ایران از برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای، اقدامی زبون و حقیرانه سامانه دادند.

 

واعظی: اجازه نخواهیم داد مجاهدات علمی شهید فخری زاده از ثمردهی بازبماند

همچنین محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت: «امروز به نمایندگی از رئیس‌جمهور، به اتفاق سخنگوی دولت برای ادای احترام به خانواده شهید فخری‌زاده ، به منزل ایشان رفتیم. ضمن عرض تسلیت، از جانب دولت و شخص رئیس‌جمهور عرض کردم  که اجازه نخواهیم داد شجره طیبه تلاش‌ها و مجاهدات علمی ایشان از  رشد و ثمردهی بازبماند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.