معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی رئیس جمهور با ارسال نامه های جداگانه به دادسرای فرهنگ و رسانه و همچنین مدیران مسئول چند روزنامه، خبرگزاری و پایگاه تحلیلی خبری از موافقت رئیس جمهور با اعلام انصراف از شکایت نسبت به برخی رسانه ها خبر داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید، ترویج فرهنگ نقدپذیری و تشویق به مدارا و بردباری، رئیس جمهور با پیشنهاد لعیا جنیدی در خصوص اعلام گذشت نسبت به برخی از شکایات مطروحه علیه رسانه ها موافقت و از حق خود در این ارتباط صرف نظر کرد.

پژمان محمدی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی رئیس جمهور، درتاریخ دهم آذر ماه با ارسال نامه های جداگانه به  دادسرای محترم فرهنگ و رسانه و همچنین مدیران مسئول محترم چند روزنامه، خبرگزاری و پایگاه تحلیلی خبری از موافقت رئیس جمهور با اعلام انصراف از شکایت نسبت به برخی رسانه ها خبر داد.

ضمناً ، در این نامه بر اصلاح رویه و گسترش فرهنگ مدارا و روحیه نقادی سازنده و استفاده از این ظرفیت به منظور بهبود وضعیت موجود و تعالی کشور اشاره شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.