رییس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: بدون شک، جمهوری اسلامی ایران پاسخ حساب شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری زاده را از ملت ایران گرفتند خواهد داد. الیس الصبح بقریب.

به گزارش جماران؛ سید کمال خرازی در پیامی ضمن محکوم کردن ترور و به شهادت رساندن شهید فخری زاده تاکید کرد: امیدوارم روح پر فتوح آن رادمرد که لحظه‌ای از پیگیری اهداف علمی خود در جهت تامین امنیت کشور و دفاع از میهن عزیزمان غفلت نورزید، با شهدای عزیز ایران زمین بویژه سردار میدان جنگ و دیپلماسی سپهبد شهید قاسم سلیمانی محشور گردد و از خداوند بزرگ  صبر جمیل برای خانواده محترم ایشان، دوستان هم رزمش و ملت عزیز ایران خواستارم.

وی تاکید کرد: بدون شک، جمهوری اسلامی ایران پاسخ حساب شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری زاده را از ملت ایران گرفتند خواهد داد. الیس الصبح بقریب.

به گزارش جماران؛ تروریست‌های مسلح عصر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشور را به شهادت رساندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.