سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه ما ترور را محکوم می‌کنیم ادامه داد: ما همچنین خواستار خویشتنداری و لزوم جلوگیری از هر اقدامی که به تشدید تنش در منطقه منجر شود، هستیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به ایرنا در قبال ترور شهید «محسن فخری‌زاذه گفت: ما هرگونه ترور یا قتل خارج ار دادرسی را محکوم می‌کنیم.

استفان دوجاریک روز شنبه این مطلب را در پاسخ به این سوال مطرح کرد که چرا در موضع دبیرکل نسبت به ترور شهید فخری‌زاده نشانی از محکومیت وجود نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه البته ما ترور را محکوم می‌کنیم ادامه داد: ما همچنین خواستار خویشتنداری و لزوم جلوگیری از هر اقدامی که به تشدید تنش در منطقه منجر شود، هستیم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.