نماینده تبریز در مجلس ضمن مطرح کردن انتقاداتی شدید، از دولت به دلیل تشکیل ستادملی مقابله با خشکسالی تشکر کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده تبریز در مجلس، گفت: دولت باید در مسیر قانون حرکت کند و اگر چنین نشود مجلس آن را به راه قانون‌مداری می‌آورد.

در جلسه صحن علنی امروز (چارشنبه ۵ آذر) مجلس شورای اسلامی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق میان دستور خود طی سخنانی با تبریک به مناسبت هفته بسیج، از رئیس مجلس به دلیل تشکیل ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی تشکر کرد.

میرتاج‌الدینی با اشاره به نقش تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی کشور، گفت: این روزها مردم عزیز ما سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی و همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی غلط دولت را تحمل می‌نمایند و هر روز شاهد مشکل تازه‌ای هستیم. صف های طولانی مرغ در شهرها ایجاد شده و عدم تامین نهاده‌های دامی این وضعیت را دامن می‌زند. دولتی که با کلید پا به صحنه گذاشت برای حل مشکلات اما قفل های زیادی را بر اقتصاد زد و حتی برخی مشکلات را دوقفله کرد.

وی افزود: در حالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا معیشت مردم را هدف گرفته تصمیم های دولت برای این مشکل می‌افزاید. چند ماه است که میلیون ها تن کالا که بخش عمده‌ای از آن‌ کالاهای اساسی است، در گمرک باقی مانده و ترخیص نمی‌شود. دولت باید در مسیر قانون حرکت کند و اگر چنین نشود مجلس آن را به راه قانون مداری می‌آورد.

نماینده تبریز در ادامه اظهار داشت: ملت باید هوشیار باشند زیرا جریان مدعی اصلاحات که شریک این دولت است، می‌خواهد از خود رفع مسئولیت کند. جریان ارتجاعی غربگرا می‌خواهند با دوگانه‌سازی نسخه‌های باطل خود را دوباره مطرح کنند و تجربه عدول از اصول انقلاب را که پیش از این تجربه شده است، باردیگر برگردانند.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکل آب شرب تبریز در تابستان بیان داشت: مشکل آب شرب تبریز در تابستان گذشته هشداری برای مسئولان استانی بود که البته با هوشمندی استاندار محترم و سایر مدیران طرح انتقال آب ارس با مسئولیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال اجرا است. همچنین لازم می‌دانم از دولت به دلیل تشکیل ستادملی مبارزه با خشکسالی تشکر کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.