در درگیری امروز سه تن از نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل و دو نفر مجروح شدند، اما با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب است.

به گزارش جماران؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سه نفر از نیروهای مرزبانی بر اثر درگیری با تروریستها در شمال غرب کشور به شهادت رسیدند و تلفات سنگین و مهلکی را به عناصر ضد انقلاب وارد کردند.

عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی "تکور" در استان آذربایجان غربی حدود ساعت 13:50  امروز با تعدادی از عوامل مرزبانی  به صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت کم‌نظیر، رشادت و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریستها از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمد.

در این درگیری سه نفر از نیروهای مرزبانی به نامهای  استوار دوم "مسلم جهان‌آرا"، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" به درجه رفیع شهادت نائل و دو نفر مجروح شدند.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب  است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.