رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در اولین پیام خود به ائتلاف سعودی پس از شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: همانطوری که نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد، اصرار متجاوزان به ادامه جنگ در یمن نیز بی نتیجه خواهد بود.

به گزارش جماران به نقل از العالم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه توئیتر خود با اشاره به بی نتیجه بودن "نمایش قدرت" در انتخابات آمریکا و شکست ترامپ در این انتخابات نوشت: همانطوری که این نمایش قدرت نتیجه نداد، اصرار شما بر ادامه جنگ در یمن و محاصره این کشور بی نتیجه خواهد بود.

الحوثی افزود: تعامل با جمهوری یمن آن هم با لغو محاصره و پایان تجاوزات، دروازه صلح واقعی است و این همان چیزی است که ما از همان ابتدای جنگ همواره بر آن تأکید داشته‌ایم.

پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین کشور بازنده این انتخابات، آنقدر در شوک فرو برده که برخلاف رویه های پیشین که گوی سبقت را در تبریک به پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می ربودند، هم اکنون سکوت معناداری پیشه کرده اند.

در همین حال احمد حامد مدیر دفتر نخست وزیر دولت صنعا که مورد حمایت انصارالله یمن است، شنبه شب در خصوص شکست "دونالد ترامپ" و پیروزی "جو بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ملیاردها دلار پولی که حکومت‌های عربستان و امارات برای شکست بایدن خرج کرده بودند، از بین رفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.