احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس گفت: «در پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند»/

به گزارش جماران؛  ایسنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است: امروز بر اساس اظهار نظر برخی اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: وضعیت مردم آشفته است، اقتصاد کشور را چه کسانی اداره می‌کنند؟ و واقعیت امر این است که در طول سالیان سال اقتصاد کشور در دست یکسری لیبرال‌های وابسته بوده است، هر زمان که خواستند اقتصاد را  به هر سمتی که خودشان مایل بودند گرایش دادند، امروز بر اساس اظهار نظر برخی اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

وی افزود: افراد آشوبگر بازداشتی فتنه ۸۸ صریحا اعلام می‌کنند که دلار را تا کجا بالا ببریم حاضر به مذاکره با آمریکا هستید؟ البته ما منکر زحمات برخی وزیران و معاونان و مدیران نیستیم اما واقعیت امر این است که در پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند، اینها صریحا بعد از فتنه ۸۸ با ارتباطاتی که با خارج کشور گرفته‌اند گفتند از همان جایی که در فتنه ۸۸ ضربه خورده‌ایم، از همان جا ضربه خواهیم زد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: امروز این افراد پشت صحنه آشفته بازار اقتصاد کشور هستند و می خواهند بر مردمی که حافظ انقلاب بودند و مردمی که در صحنه‌های مختلف حضور داشتند فشار وارد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.