جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مقامات کاخ سفید گفت: اگر آمریکا امن تر شده پس چرا در پایگاه‌های خود مثل بید برخود می لرزید. چرا با انواع پیام‌ها و پیغام ها خواهش و تمنا می کنید که لختی به ما فرصت بدهید. چرا نیروهای آمریکایی در سراسر جهان در وحشت به سر می برند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی، منطقه برای نیروهای آمریکایی امن‌تر شده است، گفت: اگر منطقه برای شما امن‌تر شده، چرا فرار می‌کنید.

«سید محمد حجازی» عصر جمعه در پنجمین «اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» در حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به میزان بالای خودکشی، سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، طلاق، بیماری های مقاربتی و زندگی مجردی در آمریکا خطاب به کسانی که قبله آمال شان آمریکاست و می‌خواهند کشور را به آن سمت ببرند، اظهار داشت: به آنها می‌گوییم کجا می خواهید بروید.

وی تصریح کرد: آیا این چنین چیزی را می‌خواهید برای ملت ایران آرزو کنید. برای کشور چنین سرنوشتی را می خواهید آرزو کنید. برای کشورهای جهان و ملت‌های مسلمان چنین سرنوشتی را آرزو می کنید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تنها ماندن آمریکا در عرصه‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: همه دیدند در شورای امنیت چندبار آمریکا تنها ماند و حتی متحدین همیشگی اروپایی، آن را تنها گذاشتند.

سردار حجازی، خروج آمریکا از معاهده های جهانی را یادآور شد و گفت: آیا این به جز انزواست.

وی با اشاره به مناظره های انتخاباتی بین نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، تصریح کرد: بایدن خطاب به ترامپ گفت که تو آمریکا را منزوی کردی و اکنون واشنگتن در جهان منزوی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ناتوانی آمریکا در همراه کردن جهان با سیاست‌های این کشور نیز گفت: وقتی می‌خواهند در رای گیری‌های مجامع جهانی یارگیری کنند، چند کشور کوچک که باید با ذره بین آنها را در نقشه جهان پیدا کرد را با خود همراه می کنند.

سردار حجازی با بیان اینکه این همان آمریکایی است که در گذشته با یک چشم غره به سمت اروپا و آسیا همه را با خود متحد می‌کرد، ادامه داد: این آمریکا، امروز تنهاست و منزوی‌تر از همیشه است.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ جنایتکار و آدم‌کش مرتبا در سخنرانی‌های انتخاباتی ادعا و اظهار می‌کند با اقدامات وحشیانه من آمریکا امروز امن‌تر است و بعد از شهادت سردار سلیمانی، آمریکا امن‌تر شده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مقامات کاخ سفید گفت: اگر آمریکا امن تر شده پس چرا در پایگاه‌های خود مثل بید برخود می لرزید. چرا با انواع پیام‌ها و پیغام ها خواهش و تمنا می کنید که لختی به ما فرصت بدهید. چرا نیروهای آمریکایی در سراسر جهان در وحشت به سر می برند.

سردار حجازی درباره تلاش آمریکا برای خروج سریع‌تر از منطقه نیز گفت: آمریکا می خواهد از افغانستان به سرعت فرار کند به طوری که حتی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مخالفت کرده و گفته که با این سرعت خارج شدن صحیح نیست.

وی با بیان اینکه این نحوه خارج شدن از منطقه از روی ترس است یا برنامه‌ریزی، گفت: اگر منطقه برای شما امن تر شده برای چه فرار می کنید.  

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر ملاحظات انتخاباتی نبود امروز یک سرباز آمریکایی در عراق باقی نمانده بود. اینها برای اینکه بتوانند موازنه را در انتخابات برقرار کنند کنند تلاش می کنند خود را در منطقه حفظ کنند و سرپا نگه دارند.

سردار حجازی با بیان اینکه ترامپ جنایتکار و آدمکش تصور می‌کند با این جنایت‌ها در امنیت به سر میبرد، اما این طور نیست و آنها باید بایستند و تقاص جنایت های خود را بپردازند.

پسرفت و رسوایی نصیب سازشکاران و پیروزی و پیشرفت نصیب مقاومت می شود

وی گفت: جریان مقاومت ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و تجربه ثابت کرده خط و محور مقاومت، همواره پیروزی و پیشرفت نصیبش شده و آنچه نصیب دشمن شده پسرفت و رسوایی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: درست است بعضی از کشورهای منطقه به مسیر عادی سازی یا علنی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را رقم زدند اما بر اساس بررسی های دقیق علمی، ملت‌های مسلمان منطقه با این گونه اقدامات به شدت مخالف اند.

سردار حجازی تصریح کرد: هیچ کدام از ملت‌ها حتی ملت‌های همین کشورهایی که به ظاهر در آنها، مردم دنبال عیش و نوش خودشان هستند؛ حتی آنها هم با عادی سازی روابط موافق نیستند.

وی درباره تلاش برخی رژیم های عربی برای کسب امنیت از تل آویو نیز گفت: کسی که با ملت خودش قهر می کند و کسی که هیچ امنیتی ندارد می خواهد امنیت را از کشوری که خود در ناامنی به سر می‌برد، وام بگیرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس بیش از ۸۰ روز است که «یک لنگ پا ایستاده» و منتظر انتقام حزب‌الله لبنان است و منتظر است ببیند اقدام حزب‌الله به کجا می انجامد.

سردار حجازی با بیان اینکه مزدوران رژیم صهیونیستی در مرزها ظاهر نمی‌شوند و در مخفیگاه ها به سر می برند، افزود: شما می‌خواهید امنیت را از چنین رژیمی به عاریت بگیرید؛ رژیمی که خود حتی امنیت ندارد و امنیت خود را وامدار پول ها و تجهیزات وارداتی آمریکا می‌داند.

وی گفت: لعن و نفرین ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان جهان و دلاوران محور مقاومت بر سازشکاران و کسانی است که دست در دست رژیم منحوس صهیونیستی قرار دادند و از پشت به ملت فلسطین خنجر زدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انشاءالله دیری نخواهد پایید که شما پیروزی، پیشرفت، عزت و قدرت محور مقاومت را شاهد خواهید بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فشار حداکثری به روسیاهی حداکثری مبدل خواهد شد.

پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت با محوریت فلسطین و نظم آینده جهانی، امروز در تهران برگزار شد و از نمایندگان کشورهای کشمیر، نیجریه، یمن، فلسطین، لبنان و بحرین که پرچم مبارزه با استکبار جهانی را در منطقه به دوش گرفته اند تقدیر شد.

پنجمین اجلاسیه بین المللی مجاهدین در غربت عصر امروز در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.