سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نوشت: «از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول‌ خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه‌گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.»

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه از آمریکایی‌ها خواست ‌حرف و عملشان را یکی کنند و تاکید کرد: از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول‌ خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه‌گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.

سعید خطیب زاده روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر افزود: ایالات متحده همچنان به تکرار پیشنهادهای پوچ و توخالی برای «کمک» ادامه می‌دهد.

خطیب زاده با بیان یک پیشنهاد در این توییت اظهار داشت: عملتان را با حرفتان یکی کنید از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول‌ خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه‌گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.

وی با تاکید بر این که موضوع ساده است، تصریح کرد: از «اوفک» (دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه ‌داری آمریکا) بخواهید به کره جنوبی اجازه دهد که پول ما را به کانال سوییس منتقل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.