فرمانده ناجا با قدردانی از توجه مردم به توصیه ها و عدم مراجعت به مرزهای ایران و عراق تاکید کرد: این مرزها بسته است و هیچ گونه ترددی در آنها نداریم.

به گزارش جماران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و با قدردانی از مردم در توجه به توصیه ها مبنی بر عدم حضور و مراجعت به مرزهای ایران و عراق اظهارکرد: مردم ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و توصیه های ایشان را مورد اهتمام قرار داده اند. ان شاء الله در روز اربعین از دور به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عرض ادب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر این بود ک تحت هیچ شرایطی زائری به کشور عراق اعزام نشود، گفت: هیچ ترددی در مرزهای ایران و عراق نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: مردم همکاری خوبی با فرزندان خود در نیروی انتظامی دارند و با توجه به بسته بودن مرزهای ایران و عراق، از مراجعت به مرزها خودداری کردند. معدود افرادی هم که به دلیل بی اطلاعی در مسیر حرکت به  سمت این مرزها بودند، به سمت مبدا بازگردانده شدند.

اشتری در پایان اظهارکرد: امیدواریم هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود تا بار دیگرتوفیق خدمت به زوار آقا عبدالله الحسین (ع ) را داشته باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.