برخی گزارش های میدانی از بازگشایی مدارس و راه اندازی کلاس ها در مناطق مختلف اهواز و شهرستان ها حاکی است که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها متاسفانه واحدهای آموزشی فاقد زیرساخت ها و امکانات اولیه برای پذیرش دانش آموز هستند.

به گزارش جماران؛ «عصر ما-خوزستان» نوشت: «در حالی که آقای رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برخلاف توصیه وزارت بهداشت و درمان ، هشدار کارشناسان بر امر بازگشایی مدارس اصرار و خبر از رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مدارس کشور را داده بودند اما وضعیت واحد های آموزشی و چگونگی حضور دانش آموزان در کلاس های درس با آنچه گفته می شود فاصله و تفاوت فاحشی دارد.

برخی گزارش های میدانی از بازگشایی مدارس و راه اندازی کلاس ها در مناطق مختلف اهواز و شهرستان ها حاکی است که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها متاسفانه واحدهای آموزشی فاقد زیرساخت ها و امکانات اولیه برای پذیرش دانش آموز هستند بطوریکه در برخی مدارس همچون دبستان شهید ناصر هاشمی کوی ملاشیه اهواز دانش آموزان را روی زمین و بدون امکانات تهویه بر زمین نشانده اند.

این در حالی است براساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای اخیر رطوبت هوا در اکثر شهرهای استان بالای ۷۰ درصد و گرما به ۴۷ درجه رسیده است.

پروتکل

وضعیت دانش آموزان دبستان شهید ناصر هاشمی  ملاشیه اهواز و برخی مدارس نشان می دهد که وزارت آموزش و پرورش بدون مطالعه میدانی و ایجاد آمادگی و تمهید امکانات و زیرساخت ها اقدام به بازگشایی مدارس کرده است.

بدون تردید همه ایران تهران و مناطق بالای شهر همچون ولنجک و زعفرانیه نیست و جناب رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش باید نیم نگاهی به مناطق گرمسیری و بدون امکانات می انداختند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.