پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نائب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس:

کسی حق مصادره شخصیت والای امام حسین(ع) را ندارد

نائب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس: احترام گذاشتن به اولاد پیامبر(ص) جزو اعتقادات هر مسلمانی است که ادعای مسلمانی دارد. هیچکس حق مصادره شخصیت والای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را ندارد.

ملک فاضلی، نائب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس، در گفت‌وگویی در خصوص ارادتی که اهل سنت به شخصیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارند، گفت: احترام گذاشتن به اولاد پیامبر مکرم اسلام(ص) جزو اعتقادات هر مسلمانی است که ادعای مسلمانی دارد، احترام به اولاد حضرت رسول در قلب جامعه اهل سنت نشسته است، از دیرباز از زمان کودکی که به یاد دارم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای ما ایام خاصی بود، جامعه ما سعی دارد که در این ایام از عروسی‌ها و جشن‌ها دوری کند و به این روزها احترام بگذارد.

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: ما امیدواریم پیام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که توجه به گسترش عدالت در جامعه و توجه به حقوق مستضعفین بود، به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

او در خصوص چرایی ارادت دیگر مذاهب و ادیان به شخصیت امام حسین(ع) گفت: شاید گاهی افراد به دلیل علاقه زیاد به شخصی دوست داشته باشند آن شخصیت را صرفا برای خود بدانند اما هیچ شخصی حق مصادره شخصیت والای حضرت اباعبدالله الحسین را ندارد، چرا که پیام ایشان بر پایه عدالت محوری بوده است، براساس این مهم و مظلومیت و بر حق بودن ایشان هر انسان صالحی چه مسلمان و چه غیر مسلمان احساس می‌کند که با راه ایشان همراه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.