پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یک نماینده خواستار شد:

یارانه 100 هزار تومان شود

نماینده زاهدان در مجلس یارانه ۴۵ هزار تومانی را مربوط به عهد دقیانوس نامید و تصریح کرد: «مردم انتظار دارند که یارانه به یکصد هزار تومان افزایش یابد.»

به گزارش جماران؛ نماینده زابل گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، از این رو مردم انتظار دارند که یارانه به یکصد هزار تومان افزایش یابد.

حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا باید از سفر تعدادی از همکاران بهاستان سیستان و بلوچستان تشکر کنم، از طرف دیگر اشرافی گری، تبعیض و بی عدالتی، سم مهلکی برای جامعه است و برخورد با مفسدان بخصوص دانه درشت ها از مطالبات جدی مردم است. رسیدگی به معیشت و گرانی ها یکی از انتظارات مردم از مجلس یازدهم است.

نماینده زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، از این رو مردم انتظار دارند که یارانه به یکصد هزار تومان افزایش یابد. از طرف دیگر استفاده از ظرفیت های بنیاد مستضعفان، بخش خصوصی و قرارگاه خاتم (ص) برای اجرای پروژه های عمرانی ضروری است. همچنین تکمیل طرح های ۶ هزار هکتاری سیستان، بزرگراه و راه آهن زابل زاهدان، انتقال آب از دریای عمان، کارخانه لاستیک، چوب و کاغذ، استفاده از ظرفیت های مرز، کمبود تجهیزات بیمارستانی، ریزگردهای سیستان، سلیقه ای عمل کردن بانک ها، همسان سازی حقوق بازنشستگان، مشکلات نیروهای خرید خدمتی، رتبه بندی معلمان، سیاسی بودن عزل و نصب ها توسط آموزش و پرورش، بخشی از مطالبات و مشکلات مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.