در دیدار دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با سفیر لبنان در ایران که در منزل سفیر لبنان برگزار شد و تا پاسی از شب هم ادامه داشت، پیامدهای انفجار بیروت در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با سفیر لبنان دیدار و آخرین تحولات این کشور بعد از انفجارهای اخیر در بندر بیروت را بررسی کرد.

 بنا بر اعلام سفارت بیروت در تهران، «حسین امیرعبداللهیان» از دیپلمات های ارشد کشورمان و دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با «حسن محمد عباس» سفیر لبنان در ایران دیدار و رایزنی کرد.

این دیدار که در منزل سفیر لبنان در ایران برگزار شد و تا پاسی از شب هم ادامه داشت، پیامدهای انفجار بیروت در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

157295741

عصر روز سه‌شنبه در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد آتش زا واقع در اسکله بندر بیروت، انفجار مهیبی رخ داد که در اثر آن، بیش از ۱۵۰ نفر کشته و بیش از پنج هزار نفر زخمی شدند.

این انفجار به قدری سهمگین بود که تاکنون ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان بیروت را نیز آواره کرده است.

کشورهای مختلف جهان روز چهارشنبه با ارسال پیام‌هایی، با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.