معاون وزیر بهداشت در واکنش به کشف واکسن کرونا گفت: این به معنای این نیست که واکسن سریع به دست ما برسد و شاید تا سال دیگر این اتفاق نیفتد و ما باید تا سال دیگر نوع و سبک زندگی خودمان را جلو ببریم که بتوانیم زندگی کنیم و نشاط داشته باشیم و امید داشته باشیم.

به گزارش جماران، معاون وزیر بهداشت در نشست خبری گفت: در دنیا، هم آمریکا هم اروپا هم در کشور خودمان برای کشف واکسن تلاش می‌‌کنند و کشورهای مختلف که شروع به تولید واکسن کرده اند ، در فازهای مختلف تولیدم قرار گرفته اند و انتظار میرود با توجه به خبرهایی که درحال منتشر است، ادعا بر این است که در پاییز بعضی از کشورها دسترسی پیدا کنند و به تولید انبوه برسند.

وی افزود: این به معنای این نیست که واکسن سریع به دست ما برسد و شاید تا سال دیگر این اتفاق نیفتد و ما باید تا سال دیگر نوع و سبک زندگی خودمان را جلو ببریم که بتوانیم زندگی کنیم و نشاط داشته باشیم و امید داشته باشیم .

وی در جواب اینکه آیا بترسیم یا نه گفت: ترس یک مسئله و وحشت مسئله دیگری است. ترس یکی از نعمت های خداوند است و ترس تا آنجا که باعث شود پروتکلهای بهداشتی رعایت شود خوب است. بیشتر از این حد بیماریست و ما آن را توصیه نمیکنیم

 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1457922
  • منبع: انتخاب
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.