در دیدار امروز وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق و رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، طرفین راه‌های توسعه روابط ایران و عراق در بخش‌های گوناگون و اجرایی شدن توافق‌های نظامی - دفاعی را بررسی و بر تقویت و گسترش آنها را بررسی کردند و از کمک های ایران به عراق در راه شکست داعش قدردانی شد.

به گزارش جماران؛ سردار «مصطفی مرادیان» وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق و «محمد رضا آل حیدر» رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز (جمعه) در نشستی درباره همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های امنیتی و دفاعی گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفتر رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق برگزار شد دو طرف راه‌های توسعه روابط ایران و عراق در بخش‌های گوناگون و اجرایی شدن توافق‌های نظامی - دفاعی را بررسی و بر تقویت و گسترش آنها تاکید کردند.

محمد رضا آل حیدر در این نشست همچنین از کمک‌های جمهوری اسلامی به کشورش در مبارزه با گروه تروریستی داعش قدردانی و آن را نمونه‌ای از برادری ایران با عراق نسبت به دیگر کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای عنوان کرد.

ایران و عراق

در این دیدار که شماری از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز حضور داشتند دو طرف بر تعمیق و گسترش روابط نظامی و امنیتی تهران - بغداد و نیز مبارزه همه جانبه با تروریست در منطقه تاکید کردند.

سردار مرادیان وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق هفته گذشته نیز در راستای گسترش و تقویت همکاری های نظامی و دفاعی با «جمعه عناد»، وزیر دفاع عراق دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.