جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، در خصوص نقل قول منتشر شده از وی مبنی بر تلاوت روزانه قرآن در مجلس توضیح داد: خبری که در خصوص قرائت قرآن در مجلس منتشر شد صحت نداشت.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر منتشر شده از وی مبنی بر ختم روزانه قرآن، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

حجت الاسلام "حسین جلالی" ظهر ۹ تیر ماه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها دنبال مچ گیری نباشند و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند، سوالی که ثمره عملی نداشته باشد نپرسیم و از سوالات برنامه محور که نقشه راه را به ما نشان دهد استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین تاکید کرد: هیچ برنامه ای برای تغییر مدیران شهرستان نداریم و اگر هم برنامه ای در خصوص ادارات وجود دارد بنده اطلاع نداشته و این موضوع صحت ندارد.

جلالی در خصوص نقل قول منتشر شده از وی مبنی بر تلاوت روزانه قرآن در مجلس توضیح داد: خبری که در خصوص قرائت قرآن در مجلس منتشر شد صحت نداشت و خبری که شبکه های معاند نیز خیلی به آن پرداختند چیز دیگری بود و اصل قضیه این بود که روز ورود ما به مجلس قرانی به ما هدیه دادند و بنده به نمایندگان پیشنهاد دادم که شما معمولا هر روز صفحاتی از قرآن را در منزل تلاوت می کنید پس بهتر است به صورت مدیریت شده این تلاوت قرآن صورت گیرد می توانیم روزانه یک ختم قرآن داشته باشیم لذا اینکه در وقت مجلس قرائت شود صحت ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.