دادستانی بخارست نتیجه نهایی کالبدشکافی غلامرضا منصوری را اعلام کرد.

به گزارش جماران؛ توییتر خبرگزاری میزان نوشت: «دادستانی بخارست نتیجه نهایی کالبدشکافی غلامرضا منصوری را اعلام کرد.

براساس این گزارش، مرگ وی با خشونت و با شتابزدگی بوده است».

رسانه رومانی: مرگ قاضی منصوری با خشونت اتفاق افتاده است

 یک رسانه رومانیایی مدعی شده دادستان‌ها در این کشور گفته‌اند کالبد شکافی جسد «غلامرضا منصوری»، قاضی ایرانی نشان می‌دهد که مرگ او با خشونت اتفاق افتاده است.

پایگاه «https://www.stiripesurse.ro/» گزارش داده دادستان‌های دادگاه بخارست ادعا کرده‌اند کالبدشکافی جسد نشان می‌دهد مرگ غلامرضا منصوری احتمالاً بر اثر برخورد صفحه‌ سخت اتفاق افتاده است. 

رسانه‌ها چند روز پیش گزارش دادند جسد «غلامرضا منصوری» قاضی فراری ایران در رومانی پیدا شده و این موضوع به صورت رسمی تایید شده است.

رسانه رومانیایی نوشته در بیانیه دفتر دادستانی که سه‌شنبه صادر شده آمده که برای مشخص شدن شرایط منتهی به مرگ غلامرضا منصوری چندین اقدام اعم از تحقیقات از محل حادثه، جمع‌آوری ادله فیزیکی و صدور دستور کالبد شکافی انجام شده است.

 

 روایت متفاوت رسانه آمریکایی از دلایل مرگ قاضی فراری ایرانی 

گزارش یک رسانه آمریکایی از متن بیانیه دفتر دادستانی رومانی درباره مرگ غلامرضا منصوری با گزارش رسانه رومانیایی از آن تفاوت دارد. 

پایگاه رادیو فردا گزارش داده دادستان‌های رومانیایی می‌گویند منصوری احتمالاً بر اثر سقوط از ارتفاع در هتل محل اقامتش در بخارست جانش را از دست داده است. 

گزارش دادستانی حاکی است مرگ قاضی فراری ایرانی بر اثر جراحت‌های شدید که حاصل برخورد به سطح سخت بعد از سقوط بوده اتفاق افتاده است. 

این گزارش همچنین حاکی است کارکنان هتل صدای برخورد چیزی به زمین را شنیده‌اند. قاضی مسئول این پرونده نوارهای ویدئویی مربوط به دوربین‌ها را مورد بررسی قرار داده و از کارکنان هتل بازجویی کرده است./ فارس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.