دادستان شهرستان کهگیلویه گفت: خبر ازاد شدن با وثیقه عاملان آتش‌سوزی خائیز کذب محض است.

 به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز خبری برروی خروجی برخی از سایت‌های خبری قرار گرفت که، " عاملان آتش‌سوزی کوه خائیز با اخذ وثیقه آزاد شدند."

 در همین رابطه عبدالله سعادتیان دادستان عمومی  و انقلاب شهرستان کهگیلویه در خصوص نحوه آتش‌سوزی اظهار داشت: آتش‌سوزی از حوزه قضایی شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد. 

دادستان شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود:بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی  را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می دهد.

 وی در رابطه با دستگیری 2 نفر متهم و آزادی به قید وثیقه اظهار داشت :با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت،" شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد  و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و  هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که  منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می نماییم. سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و افزود: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز ، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

 لازم به ذکر است سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفاء حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.