شرط دسته چک برای خرید محصولات ایران خودرو و سایپا منتفی شد.

به گزارش جماران؛ باقری از مسئولین در صنعت خودروسازی گفت: «از برداشته شدن الزام ارایه چک صیاد برای خرید خودرو در طرح ساماندهی فروش خودرو خبر داد و گفت: با توجه به درخواست تعداد زیادی از هموطنان عزیز، امکان ارائه این چک توسط بستگان درجه یک خریدار نیز فراهم شده تا شرایط مناسب‌تری برای ثبت نام مصرف‌کنندگان واقعی فراهم آید».

با دستور مدیرعامل گروه «سایپا» و در راستای تسهیل شرایط برای ثبت‌نام متقاضیان خودرو، الزام چک صیادی برای خرید محصولات سایپا هم برداشته شد.

گفتنی است پیش از این مقرر شده بود تا علاوه بر شروط ده‌گانه، متقاضیان به منظور ثبت‌نام در طرح خرید خودرو از خودروسازی‌ها دسته چک به نام داشته باشند.

شرط اخذ هر گونه چک از ثبت‌نام خودروها با دستور سرپرست وزارت صمت، حذف شد

با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرط اخذ هر گونه چک از مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شد.  پیش از این خودروسازان در شروط اعلامی به متقاضیان در حوزه ثبت‌نام خودروها، شرط اخذ چک صیادی و یا چک متعلق به بستگان درجه یک را مطرح کرده بودند که با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک در این مرحله از ثبت نام ملغی اعلام شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
13 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    سلام خدا قوت
    کلاه برداري بزرگ در طرح فروش فوق العاده که بايد اصلاح شود در اين طرح بايد اول تعداد کل خودرو هاي قابل واگذاري به تفکيک نوع و مدل مشخص شود بعد از مردم وجه دريافت شود شايد شخص دوست نداشته باشد وارد قرعه کشي شود شايد بخواهد افزايش موجودي دهد و مدلي که احتمال برنده شده در قرعه کشي داشته باشد را انتخاب کند .
    امروز تمامي سايت هاي فروش اينتر نتي داراي افزونه سبد خريد هستن که سايت ايران خودرو و سايپا هم از آن جمله هست و تمام سبد خريد ها داراي آيتم تعداد باقي مانده موجودي انبار هستند که در آن مشخص شده چه تعداد کالا جهت فروش موجود هست و هرچه که مشتري خريد مي کند از تعداد موجودي انبار در صفحه کم مي شود . (بجر سايت هايي که اقدام به دلالي مي کنند و چيزي را که در انبار موجود ندارند مي فروشند ) چرا در مورد تعداد محصولاتي که در فروش فوق العاده فوري هست شرکت ايران خودرو و سايپا شفاف سازي نمي کنند که در هر مرحله از فروش چه تعداد محصول در سبد خريد هست و چه تعداد فروش رفته و چه تعداد از افراد به صورت آنلاين در حال استفاده از سايت هستن شفاف سازي نمي کند ؟؟؟؟

    پاسخ