وزیر ورزش و جوانان در نامه به معاون اول رییس جمهور به کاهش ۷۰ درصدی درآمد این مراکز در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند سال ۹۷ اشاره کرده و آورده است: در این مراکز حدود ۵ هزار روانشناس، مشاور و کارشناس خدمت می کنند که ویروس کرونا موجب مشکلات فراوان معیشتی آنها شده و این مراکز را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

به گزارش جماران؛ سلطانی فر در نامه ای به دکتر جهانگیری خواستار اجرایی شدن بند ج ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر ( برخورداری خدمات مشاوره و روانشناسی از بیمه پایه و تکمیلی ) شد.

سلطانی فر ضمن اشاره به خدمات ارزنده حدود ۳۵۰ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده تحت مجوز این وزارت، به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین و غیر حضوری به مردم جهت مقابله با آسیب های روانی کرونا ویروس، از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد تا جهت جبران خسارات و آسیب های عمده مالی این مراکز ناشی از این ویروس منحوس، ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به این مراکز اختصاص یابد.

وزیر ورزش و جوانان در این نامه به کاهش ۷۰ درصدی درآمد این مراکز در اسفند ۹۸ نسبت به اسفند سال ۹۷ اشاره کرده و آورده است: در این مراکز حدود ۵ هزار روانشناس، مشاور و کارشناس خدمت می کنند که ویروس کرونا موجب مشکلات فراوان معیشتی آنها شده و این مراکز را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

سلطانی فر همچنین در این نامه خواستار اجرایی شدن بند ج ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر ( برخورداری خدمات مشاوره و روانشناسی از بیمه پایه و تکمیلی ) شده و آورده است: بسیاری از مردم به دلیل مشکلات مالی نمی توانند از این خدمات استفاده کنند که امید است با اجرایی شدن این قانون همه اقشار جامعه از مزایای مشاوره و روانشناسی استفاده کنند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در کشور باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.