دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز کردستان بیان کرد: تا کنون ۵۴ زندانی به زندان بازگشته‌اند که ۳۴ نفر آنان دستگیر و ۲۰ نفر نیز خود را به ندامتگاه معرفی کرده‌اند.

به گزارش جماران؛ دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز کردستان گفت:‌ طراح اصلی فرار از زندان سقز در شهر مرزی بانه توسط پلیس دستگیر شد.

محمد جباری شامگاه یکشنبه اظهار داشت: همکاری مردم استان کردستان و بویژه مردم سقز و بانه جای تشکر و تقدیر دارد چرا که در طول یک هفته بعد از فرار زندانیان با نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی همکاری و همیاری وافر داشتند.

وی ی با اشاره به اینکه بخش عمده توفیقات به دست آمده در راستای دستگیری زندانیان متواری به دلیل همکاری و همیاری مردم شریف استان بوده استافزود: تلاش شبانه‌روزی و مجدانه نظامی، انتظامی و اطلاعات این موفقیت نباید نادیده گرفته شود چون همکاری و کمک آنها جای تقدیر دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز کردستان اضافه کرد: تا کنون ۵۴ زندانی به زندان بازگشته‌اند که ۳۴ نفر آنان دستگیر و ۲۰ نفر نیز خود را به ندامتگاه معرفی کرده‌اند.

عصر جمعه هشتم فروردین، ۷۴ زندانی از زندان سقز پس از ضرب و شتم نگهبانان متواری شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.