رییس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور در اجرای وظایف ذاتی خود با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات درتفرجگاهها حداکثر تلاش خود را خواهد نمود.

به گزارش جماران،  سردار هادیان فر با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: هم ساله در روز طبیعت (۱۳ فروردین) هموطنان با مراجعه به تفرجگاه ها نسبت به گذراندن اوقات خود با خانواده اقدام می کردند. وی  افزود: در سال جاری که روز طبیعت مصادف با همه گیری ویروس کرونا شده است، طبیعتا" این امکان به طور جد برای همه مخاطره آمیز شده و برگزاری این رسم بطور قطع موجب گسترش همه گیری خواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: نگرانی ما این است که عدم رعایت ملاحضات فاصله گذاری اجتماعی توسط تعداد معدودی از هموطنان تلاش های کادر درمانی در بیمارستانها و همراهی عموم مردم با پویش در خانه میمانیم و خدمات و زحمات پلیس را بی ثمر کرده و روز طبیعت تبدیل به روز تشدید همه گیری شود، از این رو در راستای حفظ سلامتی و اجرای تدابیر ستاد مبارزه با کرونا، پلیس راهور در اجرای وظایف ذاتی خود و با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات در تفرجگاهها حداکثر تلاش خود را خواهد کرد و از خروج خودروهای پلاک بومی از شهر و ورود به شهرها با پلاک غیر بومی اقدام و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه را اعمال خواهد کرد.

سردار هادیانفر توضیح داد: ترددهای درون شهری نگران کننده است و باید مردم بومی و ساکن در شهرها به صورت جدی از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.