گزارش شد که یک نفر دیگر که هفته گذشته در عمارت مارالاگو با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده بود به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است.

به گزارش جماران؛ رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند یکی دیگر از افرادی که در عمارت مارالاگو با رئیس‌جمهور این کشور ملاقات کرده به کرونا مبتلا شده است. 

یک روزنامه آمریکایی بامداد شنبه (به وقت تهران) گزارش داده نفر دیگری که هفته گذشته در عمارت مارالاگو با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده بود به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است. 

روزنامه واشنگتن‌پست به استناد ایمیل‌هایی که مقام‌های حزب جمهوری‌خواه برای سایر میهمانان حاضر در آن جلسه گزارش داده نوشته فرد دومی که در مارالاگو با ترامپ دیدار کرده بود نیز به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته این فرد در جلسه‌‌ای که یکشنبه هفته گذشته در تفرجگاه مارالاگو در ایالت فلوریدا برگزار شده حضور داشته است. 

قبل از این گزارش شده بود ترامپ شنبه هفته گذشته هم در همین عمارت با یکی از دستیاران رئیس‌جمهور برزیل دیدار کرده بود که بعداً گزارش شد به کرونا مبتلا شده است. 

رسانه‌های آمریکا هنوز اشاره‌ای به نام این فرد دوم که با ترامپ دیدار کرده نکرده‌اند. 

از طرف دیگر، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال ابتلای ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهور برزیل به این بیماری مطرح شده است. او هم شنبه هفته گذشته با ترامپ ملاقات کرد و با او دست داده بود.

 شبکه خبری فاکس‌نیوز جمعه گزارش داد بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره ابتلای رئیس‌جمهور برزیل به کرونا جلسه‌ای اضطراری در کاخ سفید  برای تعیین احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا تشکیل شده است. 

پیش از این رویترز گزارش داده بود تست «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهور برزیل برای تعیین ابتلا به کرونا مثبت بوده است. فاکس‌نیوز هم این خبر را تأیید کرده است. 

با وجود این، رئیس‌جمهور برزیل ساعاتی بعد این گزارش‌ها را تکذیب کرد و مدعی شد که نتیجه این تست منفی بوده است. 

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» هم گزارش داده علی‌رغم آنکه رئیس‌جمهور برزیل ابتلای خود به کرونا را تکذیب کرده محاسبات در کاخ سفید برای گرفتن تست ابتلا به کرونا از ترامپ در حال تغییر است و برخی مقام‌های کاخ سفید معتقدند برای جلوگیری از گسترش این ویروس کرونا در میان دستیاران ترامپ او باید تست بدهد. 

ترامپ در کنفرانس خبری جمعه‌شب گفت که به زودی برای بررسی اینکه آیا این بیماری را گرفته یا نه آزمایش خواهد داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.