رئیس مجلس شورای اسلامی امروز رای خود را در انتخابات مجلس در قم به صندوق انداخت

به گزارش جماران، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است در اولین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان در قم رأی خود را به صندوق شماره 435 انداخت.

وی پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات و نقش آن در ارتقای سطح قدرت ملی تاکید کرد.

لاریجانی با تبریک به ملت ایران برای برپایی این روز بزرگ در کشور گفت: این روز، روز سرنوشت ملت ایران است و ملت با رای خود نمایندگان را انتخاب می‌کنند. مردم با رای خود سازمان کشور را برای اداره شدن تقویت کرده و یک پشتیبانی سیاسی و امنیتی از کشور دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در روزهای اخیر آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که مردم را از شرکت در انتخابات مایوس کنند افزود: علت تلاش آنها این است که از این ظرفیت بتوانند استفاده کرده و فشارها را بر روی ملت ایران افزایش دهند.

وی با ذکر این مطلب که حضور حداکثری مردم از یک سو کارآمدی سیستم حکومت برای حل مسائل کشور را افزایش داده و از سوی دیگر افراد شایسته مد نظر ملت نیز انتخاب می شوند، گفت:وقتی رای مردم در پای صندوق ها افزایش یابد به همین میزان طرف مقابل مجبور است که از خواسته های خود صرف نظر کرده و یا آن را کاهش دهد.

وی در پایان بیان کرد:  به همین جهت است که روز بسیار مبارکی است و امیدواریم نتیجه انتخابات نیز مورد رضایت حق تعالی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.