معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این بیمار مبتلا به سرماخوردگی بوده و و فقط بخاطر دارا بودن علایم چند روزی بستری و تحت مداوا بود که امروز با اعلام نتیجه نهایی از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش جماران؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق گزارش‌ها نتیجه نهایی آزمایش فرد مشکوک به کرونا در استان منفی بوده و به دلیل اینکه ناقل این بیماری نبود از بیمارستان ترخیص شد.

ابراهیم قادری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس نتیجه نهایی  آزمایش بیماری که چند روز پیش در بیمارستان توحید سنندج بستری بوده و مشکوک به ویروس کرونا بود بصورت قطعی منفی بود.

وی افزود: این بیمار مبتلا به سرماخوردگی بوده و و فقط بخاطر دارا بودن علایم چند روزی بستری و تحت مداوا بود که امروز با اعلام نتیجه نهایی از بیمارستان ترخیص شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: تاکنون مورد مثبتی از مبتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، ضمن اینکه پایگاه‌های مراقبت بهداشتی در مرزهای استان فعال شده با حساسیت بالای این موضوع پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ۲۰ بهمن از بستری بودن این فرد مشکوک به این بیماری شناسایی خبرداده و گفته بود:خانواده این فرد نیز در قرنطینه بوده و همکاری خوبی با عوامل درمانی دارند،ضمن اینکه درجه شک ابتلای این فرد به ویروس کرونا بسیار پایین است.

پایگاه‌های مراقبت بهداشتی در مرزهای استان فعال شده با حساسیت بالای این موضوع پیگیری می‌شود و قرار است در روزهای آینده دوربین‌های حرارتی برای تقویت کنترل مسافرهای ورودی نیز در مرزها فعال شوند  تا در صورت مشاهده مورد مبتلا و مشکوک به این ویروس اقدامات به موقع و سریع را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.