اسپر در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در حمله به پایگاه عین الاسد چند نظامی دچار آسیب مغزی شدند و آیا این مساله آن را تایید می‌کنید، گفت: «من از این ارقام خبر ندارم».

به گزارش جماران؛ وزیر دفاع آمریکا در جریان نشست خبری خود، از پاسخ دادن به پرسش خبرنگاران در خصوص آسیب‌های جانی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد عراق طفره رفت.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز گذشته –پنجشنبه- با طفره رفتن از پاسخ به پرسشی خبرنگاری در خصوص آسیب‌های جانی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد، گفت که از این ارقام اطلاعی ندارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در حمله به پایگاه عین الاسد چند نظامی دچار آسیب مغزی شدند و آیا این مساله آن را تایید می‌کنید، گفت: «من از این ارقام خبر ندارم».

اسپر همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که ارزیابی شما از سخنان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر جدی نبودن این آسیب‌های جسمی، چیست، گفت: «بله. من از این ارقام خبر ندارم و بنابراین این چیزی است که می‌توانیم اطلاعاتش را برایتان در بیاوریم. این‌ها عموما مسائلی هستند که ما درباره آن‌ها گزارش نمی‌دهیم. این موارد بیشتر درمان‌های سرپایی بود. بنابراین اگر واقعاً خواستار اطلاع درباره آن هستید، می‌توانیم این موضوع را پیگیری کنیم و آمار را برایتان دربیاوریم».

مواضع متناقض مقام‌های آمریکایی در حالی اتخاذ می‌شود که آنها پیش از این هرگونه خسارت جانی یا تلفات در جریان حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد را تکذیب کرده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.