حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حجتی کرمانی

به گزارش جماران؛ محمدجواد حجتی کرمانی در روزنامه اطلاعات نوشت:

«جز کشتن ترامپ لعین و هم‌پالگیهایش قلبم را تسکین ندهند…

بغض کرده‌ام، گاهی در این تنهایی با صدای بلند گریه می‌کنم که بغضم فرو نشیند ولی مگر می‌شود؟ بیاد فرازهایی از دعای ندبه می‌افتم و زمزمه می‌کنم:

ـ‌ هل قذیت عین فساعدتها عینی علی القذی

ـ هل من جزوع فاساعد جزعه اذا خلی؟

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران

کز سنگ ناله خیزد وقت وداع یاران

بیایید با هم ضجه و ناله کنیم و در این عزای عام امت اسلامی و ملت ایران هم‌نوا شویم… نمی دانم چه بنویسم؟ نمی‌توانم نوشت… خدایا صبرمان بده

ـ ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

***

ـ و اما بعد: فریاد انتقام از هر کوی و برزن بلند است و این فریاد از دلهای سوخته میلیونها ایرانی و مسلمانان در سراسر جهان برمی‌خیزد که اسوة جهاد و اخلاص ـ حاج قاسم ـ به اسوة شهادت تبدیل شده و به آرزوی دیرینه خود رسیده است. در فضای مجازی متن دست نوشتة شهید پرافتخار ما خطاب به همسرش چنین آمده است:

«همسرم من جای قبرم را در مزار شهدای کرمان مشخص کرده‌ام محمود می‌داند قبر من ساده باشد مثل دوستان شهیدم بر آن کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید نه عبارت‌های عنوان‌دار»

***

… چه بنویسم دیگر؟ جز آنکه دعا کنم خون این شهید و یاران شهیدش دودمان ظلم و ستم را بسوزاند و بر باد دهد و خدای قهار منتقم همچنان که انتقام خون شهدای کربلا را در طول تاریخ گرفت، این خون هم که به عشق سیدالشهدای کربلا و یاران شهیدش بر زمین ریخته شده سرآغازی برای تجدید حیات اسلام ما باشد.

و ماذلک علی‌الله بعزیز»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.