یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر خبر ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان صحت داشته باشد، این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

محمود صادقی

محمود صادقی، درباره اخباری مبنی بر انتقال نرگس محمدی به زندان زنجان گفت: در مورد خانم محمدی باید پیگیری کنیم و بدانیم به طور موثق چه اتفاقی افتاده است و ما در حال حاضر مدارک و مستنداتی نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رسانه‌ها اخباری در این راستا منتشر شده است و اگر مطالبی که عنوان شده مانند ضرب و شتم و سایر اتفاقات رخ داده باشد، باید گفت با موازین حقوقی به هیچ عنوان سازگاری ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مطالب عنوان شده را به طور مستند مورد بررسی قرار دهیم و وظیفه ماست که این اتفاقات را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به دیدار خانواده‌های زندانیان زندان اوین با نمایندگان گفت: در روزهای اخیر خانواده‌های برخی از زندانیان به دلیل اعمال برخی از محدودیت‌های جدید در زندان، نامه‌ای را خطاب به نمایندگان نوشته‌اند.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که خانواده‌های افراد زندانی از وضعیت زندان‌ها و محدودیت‌هایی که اتفاق افتاده ابزار نگرانی می‌کنند، گفت: بنابراین دیداری با این خانواده‌ها داشتیم، آنان در این دیدار نسبت به تسهیلات، وضعیت ملاقات‌ها و محدودیت تماس ابراز نگرانی کردند، ما هم با مکاتبه و تماس در تلاش هستیم تا این خواسته‌ها را به مسئولان قضایی منتقل کنیم.

وی درباره این‌که آیا این دیدارها با خانواده زندانیان حوادث آبان ماه هم صورت گرفته است، گفت: خیر. دیدار ما با خانواده زندانیان اوین بود، آنان از اقداماتی که با تغییر مدیریت جدید اعمال شده نگران بودند و آن را با ما در میان گذاشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.