رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای این طرح و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاههای مربوطه جهت رفع آن‌ها اعلام و پیگیری می‌کند.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تکلیف رئیس قوه قضائیه به ‌سازمان بازرسی کل کشور درباره بررسی درآمد و هزینه کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان در دیدار خود با حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی که در جریان سفر وی به استان خراسان رضوی انجام شد با اشاره به امیدی که پس از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه در بین مردم نسبت به تحقق عدالت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها ایجاد شده، اظهار داشت: همه ما باید جهادی کار کنیم و دست به دست یکدیگر دهیم تا از این فرصت بوجود آمده به خوبی استفاده کرده و باعث افزایش امید مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

وی با اشاره به تکلیف رئیسی به سازمان بازرسی کل کشور درباره بررسی درآمد و هزینه کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای این طرح و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاههای مربوطه جهت رفع آن‌ها اعلام و پیگیری می‌کند به عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از 92 هزار خانوار ( 157 هزار نفر) زیرپوشش کمیته امداد کمک هزینه معیشتی پرداخت نشده و با پیگیری‌هایی که داشتیم مقرر شد از این ماه به لیست دریافت‌کنندگان اضافه شوند و معوقه‌ی ماه گذشته نیز به آنها پرداخت شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: یکی از راهکارهایی که برای جبران کسری بودجه وجود دارد، تمرکز بر وصول معوقات مالیاتی است و ما حاضریم در این زمینه به دولت کمک کنیم.  

وی در زمینه نگرانی‌های مقام معظم رهبری درباره‌‌ کاهش رشد جمعیت نیز اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به سازمان رسیده است هنوز برخی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که وزارت بهداشت در گذشته در راستای سیاست کنترل جمعیت انجام می‎داد، در برخی مراکز بهداشتی کماکان ادامه دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است.

درویشیان ضمن معرفی فتوحی به عنوان بازرس کل جدید این استان نیز گفت:  امیدواریم آقای فتوحی را از رهنمودها، ارشادات و حمایت‎های خود بهره مند کنید تا همچون سوابق گذشته در انجام این وظیفه مهم نیز موفق باشند.

علم الهدی نیز خطاب به حجت الاسلام و المسلمین درویشیان گفت: توان ، دقت و قدرت پیگیری شما در مسائل اجرایی بالاست و این موضوع قابل تقدیر است البته تعداد نیروی انسانی شما برای این حجم از کاری که بر عهده‎ی شماست کافی نیست و لازم است در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود.

نماینده  ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام فتوحی به عنوان بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم آقای فتوحی نیز همچون شما موارد متعدد استان را پیگیری کنند و انتظار داریم با هماهنگی دیگر مسئولان و مدیران استانی وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.