استاندار تهران گفت: موضوع قرص‌های موجود در کیک و بیسکویت‌ها به مسائل امنیتی تبدیل شده است چون واحدهای تولیدی این آنها اعلام کردند که تمام سیستم تولید این کالاها به شکل الکترونیکی رصد می‌شود از همین رو باید محل توزیع این کالاها یا همان انبار و محل نگهداری آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش جماران، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در ستاد برنامه‌ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار داشت:‌ اعتبار انبارها به لحاظ سلامت و امنیت برای ما مهم است و هنوز ردی در خصوص عامل قراردادن قرص ها در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است.

وی گفت:‌ انبارهای بی نام و نشان به علت آنکه استانداردهای آن نامشخص و از نوع کالاهای موجود در آن اطلاعاتی در دست نیست یک تهدید محسوب می شود.

استاندار تهران ادامه داد:‌ این موضوع پدافند غیرعامل است و نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید به سرعت نسبت به شناسایی انبارها اقدام کند.

وی با بیان اینکه در خصوص این انبار ها خود اظهاری چندان نباید مورد توجه قرار گیرد، بر لزوم شناسایی انبارها نوع کالاها و تغییر کاربری های انجام شده در آن ها تاکید کرد.

محسنی بندپی اظهار داشت: انبارها استانداردهای خاصی دارند و نمی‌توان به شکل خود خواسته تغییر کاربری دهند از همین رو باید اعتبار آنها به لحاظ سلامت و امنیت مورد تایید قرار گیرد.

استاندار تهران گفت: قانون وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را مشخص کرده است تا متناسب با این وظایف نسبت به شناسنامه دار کردن کالاها و انبارها و مراکز نگهداری آنها اقدام کند.
وی در ادامه بر لزوم الکترونیکی کردن رصد سیستم انبار و فروش کالا در سطح استان تاکید و خواستار نظارت و مراقبت بیش از پیش بر قیمت کالاها شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.