معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در زمان تحریم‌ها ‌لحظه‌شماری می‌کردند تا کشور را تحت فشار ‌ قرار دهند اما با همه این وجود باید بدانیم دشمن می‌خواهد توسط ایادی خود به نام مردم در کشور شرارت کند.

به گزارش جماران، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در زمان تحریم‌ها ‌لحظه‌شماری می‌کردند تا کشور را تحت فشار ‌ قرار دهند اما با همه این وجود باید بدانیم دشمن می‌خواهد توسط ایادی خود به نام مردم در کشور شرارت کند.

سردار یدالله جوانی شامگاه دوشنبه شب در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و انتخاب افراد اصلح و انقلابی اظهار داشت: مجلس و دولت تراز انقلاب می‌تواند بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کند و در واقع تنها راه مبارزه با آمریکا، "مقاومت، ایستادگی، همت و کار جهادی و تلاش برای برداشتن مشکلات" است.

وی با بیان اینکه باید مدرس‌ها و صاحبان تفکرات ناب با سلیقه انقلابی، ساده‌زیست و آنهایی که پیشرفت کشور را در مقاومت می‌دانند و معتقد به ظرفیت و استعداد توان داخلی‌اند را باید به مجلس بفرستیم، افزود: در این سال‌ها چون دولت‌ها و مجلس‌ها به توصیه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب ‌عمل نکردند همچنان با مشکلات مختلف از قبیل گرانی، حاشیه‌نشینی و نارضایتی مردم مواجه‌ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وقتی اتفاقی در کشور رخ می‌دهد پشت صحنه آن آمریکا و عوامل وابسته در داخل کشور است، تصریح کرد: عوامل وابسته و دشمنان نقشه‌های خود را در بستر نارضایتی جامعه پیاده‌سازی می‌کنند و آمریکا دشمن است و همچنان دشمنی می‌کند هر چند ملت ایران مصمم است او را به زیر بکشاند و این امر هم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده آمریکا در این چهل سال پر از شکست‌های راهبردی از سوی ملت ایران است و در هشت سال دفاع مقدس نقش دشمنان و ایادی کفر بر همه روشن بود، ادامه داد: امروز دشمن به یک جا امید بسته و آن نقطه، وضعیت ما در داخل کشور است و آنها در تلاشند تا با فشارها تحریم‌ها را ‌علیه ما افزایش دهند تا به خیال خود ما را در تنگنا قرار دهند تا بلکه از این طریق دچار مشکل شویم.

جوانی با بیان اینکه تلاش دشمن این است تا با فشار تحریم‌ها را افزایش و ما را در تنگنا قرار دهد تا مشکلات ما را به سمت مذاکره با آمریکا و کوتاه آمدن ببرد، خاطرنشان کرد: ‌تلاش دشمن بر این است مردم را ناراضی و آنها را در برابر مسئولان قرار دهد هر چند تا کنون در این چهل سال همه نقشه‌های دشمن روی زمین مانده است.

وی با گریزی به موضوع سهمیه‌بندی سوخت بیان داشت: لازم بود مدیریت سوخت انجام شود اما لازم و حق مردم بود که قبل از اجرایی شدن از طرح آگاه و توجیه می‌شدند پیاده‌سازی این امر درست در زمانی رقم خورد که دشمن منتظر نشسته بود ‌و این موضوع که عدم آگاهی مردم بود اشکال داشت زیرا اگر مردم آگاه‌سازی می‌شدند که این تصمیم به نفع آنها و کشور است بهانه کمتری برای پیاده‌سازی آشوب‌های دشمن رقم می‌خورد.

جوانی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن در ۸ ماه و در فتنه ۹۶ در ۶ روز کشور را به آشوب کشاند اما در فتنه آبان ماه ماجرا ظرف دو روز با بصیرت مردم جمع شد، افزود:‌ در اغتشاشات اخیر دشمن اعلام کرد اغتشاشگران مردم‌اند اما با کدام عقل سلیم می‌توان گفت مردم بانک، پمپ بنزین، تاسیسات زیرساختی، پتروشیمی، بیمارستان، درمانگاه و مراکز خدماتی را به آتش می‌کشند.

وی ادامه داد: دشمن در بستر نارضایتی مردم نیروهای خود را وارد میدان کرد و به نام مردم تخریب، کشتار و آتش‌سوزی به راه انداخت و این اقدامات تنها کار آمریکاست زیرا در زمان تحریم‌ها هم لحظه‌شماری می‌کردند تا کشور را تحت فشار خود قرار دهند اما با همه این وجود ما باید بدانیم دشمن می‌خواهد توسط ایادی خود به نام مردم در کشور شرارت کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.