رئیس جمهور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی و افتتاح همزمان طرح ها و پروژه‌های کشاورزی این استان، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مهندس محمود حجتی در دوران مسئولیت وی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: بسیار برای من جای تاسف است که جای خالی ایشان را باید در دولت ببینم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه انتخاب مدیری که بتواند جایگزین خوبی برای مهندس حجتی باشد، کار دشواری است، افزود: امیدوارم خداوند به همه آنهایی که برای خدمت به مردم تلاش می کنند، اجر بدهد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه مهندس حجتی به دلیل برخی فشارهای سیاسی و مشکلات جسمانی، پیش از این استعفا داده بود، گفت: بنده بیشتر به خاطر حفظ سلامتی، استعفایشان را قبول کردم وگرنه مخالف آن بودم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهندس حجتی یک نعمت بزرگ برای دولت بود، خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم می گویم که ایشان یکی از وزرای کم نظیر دولت و یکی از خادمان بزرگ مردم و مردی بود که سراسر زندگیش اخلاص، ایمان، تواضع، اخلاق و سخت کوشی بود.

دکتر روحانی اظهار داشت: خداوند ایشان را مورد عنایت و توفیقات بیشتر خود و ما مردم را هم شکرگزار نعمت خداوند و آماده برای تشکر نسبت به آنهایی که به این مردم خدمت کرده و می‌کنند، قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.