معاون عمرانی استاندار ایلام مهمترین هدف سفر رئیس جمهوی به ایلام را علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها و پروژه‌های مهم بررسی مسایل و مشکلات استان عنوان کرد.

به گزارش جماران؛ نشست هماهنگی سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس ستاد سفر رئیس جمهوری و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، معاون عمرانی استاندار ایلام روز پنجشنبه در این نشست گفت: کمیته‌های مربوطه به طور مستمر امور پیش رو را رصد و پیگیری کنند.

احمد کرمی مهمترین هدف سفر رئیس جمهوی به ایلام را علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها و پروژه‌های مهم بررسی مسایل و مشکلات استان عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تدابیر و همکاری همه دستگاه‌ها در احصا خواسته‌ها و مطالبات مردمی بتوان از سفر رئیس جمهوری بیشترین استفاده برای توسعه استان انجام شود.

کرمی یادآور شد: برنامه‌های سفر رئیس جمهوری پیرامون سه محور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های سفر اول رئیس جمهوری به استان، احصا طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی و پروژه‌های پیشنهادی است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای ارایه طرح‌ها و پروژه‌های مهم و نیز جذب اعتبارهای بیشتر به کار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.