دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از شناسایی برخی عناصر گروهک منافقین در ایران در جریان اعتراضات اخیر درباره افزایش قیمت بنزین خبر داد.

به گزارش جماران، اسدالله عباسی، نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مطالب منتشر شده مبنی بر انتشار پیام رهبری به نمایندگان درباره افزایش قیمت بنزین در جلسه غیرعلنی اظهار کرد: «در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی اصل پیام حضرت آقا به صورت تصویری در مجلس و برای نمایندگان پخش شد.»

او در پاسخ به این سوال که پیام جداگانه‌ای به نمایندگان داده شده است یا خیر نیز گفت: «ایشان پیام جداگانه‌ای برای نمایندگان نداشتند و همان بیانات امروزشان برای نمایندگان پخش شد.»

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات مطرح شده از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست غیرعلنی مجلس بیان کرد: «علی شمخانی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت که تعدادی از افرادی که اقدام به تحریک مردم در خیابان‌ها می‌کردند شناسایی شده و مشخص شده که آنان با سازمان منافقین در ارتباط بودند. شمخانی همچنین گفت که برخی از شناسایی شدگان نیز از افراد شرور منطقه بودند که پولی گرفته اند تا ایجاد آشوب کنند.»

او خاطرنشان کرد: «تعداد افراد را اعلام نکردند ولی گفتند دست‌هایی در کار بوده و عاملانی باعث تحریک مردم می‌شدند تا نقاط خاصی را مورد هدف قرار دهند. این افراد شناسایی شده اند.»

این نماینده مجلس با اشاره به بخش دیگری از اظهارات شمخانی در نشست غیرعلنی مجلس گفت: «این افراد با سناریویی از پیش تهیه شده قصد ایجاد مشکل در ایران، عراق و لبنان و برخی دیگر از کشورها را داشته‌اند. آقای شمخانی همچنین گفت که ایران در این قسمت عقب‌نشینی نخواهد کرد و تحت عنوان یک راهبرد این مساله را مورد بررسی قرار خواهد داد.»

عباسی در پاسخ به سوالی درباره اعلام تعداد کشته‌شدگان تجمعات اعتراضی اخیر برای افزایش قیمت بنزین نیز بیان کرد: «آقای شمخانی در این نشست تعداد کشته شده‌ها را اعلام نکردند ولی آقای محمود شاه‌نشین، نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت که در منطقه خودشان یک نفر بر اثر پرتاب سنگ جان خودش را از دست داده است. ابتدا گفته شد براثر شلیک گلوله بوده ولی بعد مشخص شده که براثر پرتاب سنگ این فرد به کما رفته و جان خودش را از دست داده است.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.