نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وقتی یک جوانی در روستا زندگی می‌کند چون امکانات ندارد نمی‌تواند رشد کند. هرچند ممکن است استعداد بیششتری نسبت به نخبگان داشته باشد.

به گزارش جماران، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در ادامه رسیدگی به ماده ۲۴ لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: این موضوع تبعیض آشکار در حق جوانانی است که وقت گذاشته‌اند و درس خوانده‌اند و  علم خوبی دارند.

وی تاکید کرد: این عده انتظار دارند که در جاهای بهتر استخدام شوند اما استخدام بدون آزمون نخبگان در سازمان امور مالیاتی تبعیضی آشکار است.

نماینده مردم شاهین شهر خاطرنشان کرد: اگر فردی نخبه است چرا نباید در آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی شرکت کند. گویا عده‌ای دنبال انتخاب گزینشی هستند. چرا باید تبعیض را در استخدام بدون آزمون در سازمان امور مالیاتی شاهد باشیم؟ هر جا استثنا داشته‌ایم فسادآور بوده است.

علی مطهری نماینده مردم تهران نیز گفت: به نظر من این ماده تبعیض آشکار است. روش تشخیص نخبه در کشور ما اینگونه است که عده‌ای در المپیادها قبول شده و نخبه بشمار می‌آیند که اکثر آ‌نها از امکانات خوب و دارایی مناسبی برخوردار بوده و خانواده آنها مشکل مالی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وقتی یک جوانی در روستا زندگی می‌کند چون امکانات ندارد نمی‌تواند رشد کند. هرچند ممکن است استعداد بیششتری نسبت به نخبگان داشته باشد. اگر این افراد واقعا نخبه هستند چرا نباید برای استخدام در سازمان امور مالیاتی آزمون بدهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.