جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در ارتش تمام تهدیدات موجود در محیط پیرامونی رصد می‌شود و برای مقابله با این تهدیدات در اتاق‌های فکر و پژوهشگاه‌های آجا به صورت دقیق طرح‌ریزی می‌شود.

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر این که امروز آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم، گفت: آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم این است که نیروی زمینی با توانمندی هایی که دارد پاسخگوی تهدیدات دشمنان است.

سرتیپ «محمدحسین دادرس» صبح پنج شنبه در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش که در محل سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، افزود: پیروزی هایی که در دفاع مقدس داشتیم و پیروزی هایی که امروز شاهد آن هستیم نشان آن را از فرهنگ عاشورایی و توجه به معنویات و شرح مقدس می دانیم و برکت امروز پیشرفت هایی که بیش از همه دل دشمن را به درد می آورد مرهون عزم راسخ نیروهای مسلح در توجه به شرح مقدس است.

وی ادامه داد: امروز کشوری که از توان و قدرت بیشتری برخوردار است حقوق بیشتری دارد بنابراین امروز آمریکایی‌ها منافع خود را در غرب آسیا جستجو می‌کنند چرا که احساس می‌کنند با اتکا به قدرتی که دارند حق بیشتری دارند و می‌توانند به هر جای دنیا سرک بکشند.

دادرس افزود: آمریکا و دولتمردان استکباری امروز به دنبال وضعیتی هستند که چتر قدرت خود را بر سر همه کشورها بگسترانند و با منطق حیوانی خود دنیا را اداره کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به رفتارهای امروز دولتمردان استکبار ادامه داد: شکنجه‌های کودکان مهاجر در آمریکا و عزا کردن عروسی‌ها در کشورهای همسایه ایران مانند افغانستان و یمن، از جمله اقدامات آمریکایی‌هاست که آنها همواره با افتخار از این کارهای خود یاد می‌کنند.

وی یادآور شد: معنی این رفتارها این است که اگر در ایران اقتدار و قدرت و توانمندی ها وجود نداشت، آمریکایی ها می خواستند همین اقدامات را در خصوص ما اجرا کنند.

دادرس با بیان این که به حقوق و منافع خودمان آشنا هستیم و قرص و محکم بر روی آنها ایستادگی می‌کنیم گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به اتحاد مسلمانان و دفاع از مظلومان می‌اندیشد در حالی‌که قدرت‌های جهانی به دنبال ایجاد وضعیتی هستند که در آن آمریکایی‌ها حاکم بر دنیا و تعیین کننده روابط میان کشورها با هم باشند.

وی افزود: با هم بودن مسلمانان، امنیت را برای منطقه غرب آسیا به همراه می‌آورد و در صورت وقوع چنین شرایطی، نیازی به حضور کشورهای شرور در منطقه نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: در ارتش تمام تهدیدات موجود در محیط پیرامونی رصد می‌شود و برای مقابله با این تهدیدات در اتاق‌های فکر و پژوهشگاه‌های آجا به صورت دقیق طرح‌ریزی می‌شود.

امیردادرس تاکید کرد: آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم این است که نیروی زمینی با توانمندی هایی که دارد پاسخگوی تهدیدات دشمنان است. امروز ما آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: فرمانده معظم کل قوا برای نیروهای مسلح و مخصوصا ارتش هدف‌های پیش رو را مشخص کرده‌اند و از نیروهای مسلح خواسته‌اند کارهایی که انجام می‌شود نو و بدیع باشند.

امیر دادرس با بیان اینکه ممکن است برخی تجهیزات ما مربوط به گذشته باشد اما ما همه این تجهیزات را به روز کرده‌ایم، گفت: ۴۰ سال است که در تحریم هستیم اما با این وجود ما امروز موتور جت را از صفر تا صد خودمان می‌سازیم.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه حتی بلد نیستند از تجهیزاتی که آمریکا و غرب در اختیارشان قرار داده چگونه استفاده کنند، گفت: ما امروز تمام تهدیدات گرگ‌صفتانه منطقه را پایش کرده و برای آن تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان با بیان اینکه امروز هوانیروز در بهترین شرایط طی ۴۰ سال گذشته قرار دارد، عنوان کرد: امروز رادارگریزی در یگان‌های هوانیروز جمهوری اسلامی ایران کاملا تجلی پیدا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.