دادستان تهران در واکنش به سرقت از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در حد گزارش است و در حال بررسی است تا صحت و سقم آن مشخص شود.

به گزارش جماران، علی القاصی مهر، دادستان تهران در حاشیه طرح رعد ۲۹ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضا است، اظهار داشت: ایجاد امنیت، ثبات و آرامش برای شهروندان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضا است.

وی ادمه داد: برقراری امنیت عمومی یکی از رویکرد دستگاه قضا است و در این راستا برخورد جدی، قاطع، سریع و بدون اغماض با مجرمین خواهیم داشت.

القاصی‌مهر تصریح کرد: آنچه به دادسرای تهران مربوط می‌شود در دستور کار ما است و در این راستا با تمام توان عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای برخورد با مجرمین و متهمین دستگیر شده شعب ویژه‌ای تشیکل شده و به پرونده‌هایشان خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

دادستان تهران گفت: به پرونده‌های سارقان حرفه‌ای و مخلین نظم و امنیت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و مجازات آن‌ها به طور کامل اجرا می‌شود‌. سارقین سابقه دار ‌و اراذل و اوباش از اعطای مرخصی و تخفیفات قانونی محروم خواهند شد.

القاصی مهر در واکنش به سرقت از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در حد گزارش است؛ موضوع در حال بررسی است تا صحت و سقم آن مشخص شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.