دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در این دوره از انتخابات رقیب قدری نداریم، خاطرنشان کرد: اگر به نقاط ضعف خود نبازیم، انتخابات پیش رو در اسفند ماه ۹۸ میدان بازی اصولگرایان است.

به گزارش جماران؛ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: چشم انداز ما وحدت حداکثری است زیرا پاشنه آشیل ما همین وحدت است، در این دوره رقیب قدری نداریم و اگر در اردوگاه اصولگرایی با وجود همه اختلاف نظرها به وحدت برسیم کار سختی پیش رو نداریم.

محمدرضا باهنر عصر شنبه در نشست مهرماه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس،  شرق و غرب عالم و کشورهای حواشی خودمان هر کدام به نحوی به صدام کمک کردند، با پول، اسلحه اعم متعارف و غیرمتعارف، هواپیما و اطلاعات نظامی و  حتی با نیروی نظامی به کمک صدام آمدند.

وی افزود: کسانی که در آنطرف جبهه مقابل ما و متحد صدام بودند امروز کدامشان می توانند به حمایتشان از صدام افتخار کنند؟ آنها از اینکه حتی اقرار کنند در آن جنگ حضور داشتند به لکنت افتاده اند. در عوض نظام جمهوری اسلامی به حدی از قدرت رسیده است که حتی ابر قدرت های عالم از رویارویی با ما هراس دارند و در برخورد با ما احتیاط می کنند.

باهنر در خصوص انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات همیشه پاشنه آشیل ما بحث وحدت و ائتلاف بوده است. ما اصولگرایان در آستانه هر انتخابات همواره تمام انرژی خود را صرف وحدت می کنیم به طوری که وقتی موعد رقابت با رقیب می رسد رمقی برای ما نمانده است.

وی یادآور شد: گرچه ممکن است ائتلاف و وحدت صددرصدی در اردوگاه اصولگرایی شکل نگیرد ولی تلاش و چشم انداز ما وحدت صددرصدی است. به رغم اختلاف دیدگاه وحدت امکان پذیر است زیرا وحدت پاشنه آشیل ما در انتخابات است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در این دوره از انتخابات رقیب قدری نداریم، خاطرنشان کرد: اگر به نقاط ضعف خود نبازیم، انتخابات پیش رو در اسفند ماه ۹۸ میدان بازی اصولگرایان است.

باهنر با ذکر این نکته که اصولگرایان می گویند انتخابات را می بریم، خاطرنشان کرد: افراد و گروه های سیاسی همواره باید در خوف و رجا باشند، بنابراین نه صددرصد به پیروزی خود مطمئن باشید و نه نا امید. ولی از طرفی فراموش نکنیم رقیب ما در جامعه مقبولیت لازم را ندارد و فضا برای کارزاری سالم و پیروزمندانه مهیا است.

باهنر افزود: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا ۴ تا رای از این روش بدست آوردند و اگر شعار جامعه اصولگرایی «تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد» باشد شعار خوبی است.

در این نشست که به صورت ماهیانه برگزار می شود سعید جلیلی و تعدادی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.