سارق مسلح ۲۱ ساله به اتهام محاربه از طریق ورود به عنف با سلاح سرد و سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به اعدام در ملا عام محکوم شد.

به گزارش جماران؛ فرد مسلحی که از آرایشگاه های زنانه شیراز سرقت می کرد، در دادگاه انقلاب اسلامی این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس چهارشنبه در این باره گفت: سارق  مسلح ۲۱ ساله به اتهام محاربه از طریق ورود به عنف با سلاح سرد و سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به اعدام در ملا عام محکوم شد.

حجت الاسلام  سید کاظم موسوی با بیان اینکه محکوم این پرونده به ۳۰ مورد ورود به عنف با سلاح سرد اعتراف کرده است گفت: وی در ۲۴ مورد موفق به سرقت طلاجات و جواهرات صاحبان و مشتریان آرایشگاه های زنانه در شیراز شده بود و در ۶ مورد نیز اقدام وی نافرجام ماند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه اقدام محکوم پرونده مذکور باعث ناامنی و سلب آرامش و آسایش عمومی مردم شد، گفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت همواره از اولویت های مجموعه قضایی استان است.

وی ادامه داد: ما در دوران تحول دستگاه قضایی نیز این اولویت را با حساسیت ویژه تری دنبال خواهیم کرد چرا که معتقدیم ثبات امنیت در جامعه باعث رونق در همه ابعاد بخصوص فعالیت های اقتصادی و اجتماعی خواهند بود.

وی همچنین بر امر پیشگیری از وقوع جرم نیز تأکید و خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم و رعایت برخی اصول اولیه پیشگیری می تواند از وقوع جرائم مشابه جلوگیری کند.

بر اساس این گزارش، حکم صادره قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.