مذاکره‌کننده هسته‌ای ارشد آمریکا در دوران «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق این کشور گفت: «ایران نه‌تنها جسورتر شده بلکه همچنان به حال خود رها شده و عنوان کرده که بنا نیست عقب بنشیند. آمریکا در موقعیت بسیار دشواری قرار گرفته است».

به گزارش جماران؛ مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت که ایران نه‌تنها جسورتر شده بلکه عنوان کرده که بنا نیست عقب بنشیند.

به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، «وندی شرمن» مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران، گفت که کارزار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در قبال ایران نتوانسته این کشور را متوقف کند. 

وی گفت: «کارزار فشار حداکثری مانع از آن نشده که ایران از تعهداتش از برجام عقب بنشیند.»

مذاکره‌کننده هسته‌ای ارشد آمریکا در دوران «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق این کشور در ادامه گفت: «ایران نه‌تنها جسورتر شده بلکه همچنان به حال خود رها شده و عنوان کرده که بنا نیست عقب بنشیند. آمریکا در موقعیت بسیار دشواری قرار گرفته است».

شرمن در ادامه گفت: «اگر آن‌ها به‌راستی در زمینه تحقیقات پیش بروند، دانش بیشتری به دست می‌آورند و نمی‌توان جلوی دانش را گرفت. رئیس‌جمهور اوباما این موضوع را خوب دریافته بود و برای همین هم مذاکرات را پیش برد».   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.