امیر حیدری تصریح کرد: شبیخون فرهنگی و فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی علیه ملت ایران نشان از دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی دارد، اما کینه‌توزی‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران با تبعیت از راه درخشان شهدای دفاع مقدس و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گستاخی‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه جمعه در آیینی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) مهدیشهر در استان سمنان افزود: دشمنان در دهه‌های گذشته با تجاوز در منطقه قصد ورود به ایران را داشتند، اما با اقتدار نیروهای نظامی جمهوری اسلامی، دشمنان از تجاوز به خاک کشورمان ناامید شدند.

وی تصریح کرد: شبیخون فرهنگی و فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی علیه ملت ایران نشان از دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی دارد، اما کینه‌توزی‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

حیدری خاطرنشان کرد: دزدی‌ دریایی از کشتی ایرانی بزدلانه و نشانه ترس استکبار جهانی از  اقتدار ملت ایران بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر کشتی ایران در هرجای جهان متوقف شود، نیروهای مسلح ایران مقابله به مثل می کند و گستاخی های دشمنان بی جواب نمی ماند.

وی خاطر نشان کرد: گفتن حرف حق از مصادیق نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران از ایستادگی برابر گستاخی‌های استکبار جهانی هراس ندارد.

حیدری تصریح کرد: رهبری، مردم و نیروهای مسلح سه مثلث اقتدار کشور هستند و این سه رکن اساسی برای عزت و صلابت نظام جمهوری اسلامی یکپارچه تلاش می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: زمانی در کشور شرکت در نماز جمعه از حضور در جبهه جنگ سخت‌تر بود و صدام در جنگ علیه ملت ایران تهدید می کرد که اگر مردم در این آیین عبادی و معنوی شرکت کنند، مصلاها و مساجد را بمباران می‌کند.

وی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایت فقیه است و راه درست را امروز امام خامنه‌ای به مردم نشان می دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: به برکت خون شهدا، ایران امروز قدرت و اقتدار دارد و این صلابت حیدری با عزت و سربلندی نصیب کشور شده است.

وی ادامه داد: مادران شهدا مقدس هستند، این عزیزان گهواره شهدا را به سوی خداوند پرواز دادند و مادران و پدران شهیدان باید به معنی واقعی در کشور تکریم شوند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم با خداوند معامله کردند، باید مطیع رهبری باشیم و منویات رهبر معظم انقلاب برای تداوم این نظام سرافراز باید دقیق و به درستی اجرا شود.

حیدری گفت: ولایت فقیه را نباید تنها بگذاریم، مردم راه شهدا در حمایت از ارزش‌های دینی را ادامه دهند، توجه به منویات ولی‌فقیه وظیفه است‌.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: بالاترین نعمت خدا به بندگانش پیامبر اکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه است و خداوند را به پاس برخورداری از این نعمت‌ها شکر کنیم.

حیدری گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که مردم در مسایل دینی و ولایت به آگاهی برسند و در غیاب ائمه معصومین(ع) ولی فقیه صراط مستقیم است، باید لیاقت آن را داشته باشیم که پشت‌سر ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام ولایی است، چرا که انقلاب اسلامی مسیر حقیقی را به مردم نشان داد.

وی تصریح کرد: اگر شهدا را فراموش کنیم به معنی فراموش کردن خودمان است و باید مردم ایران در تمامی استان‌ها هر هفته در گلزار شهدا با ارزش‌های شهدا تجدید بیعت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر جانفشانی شهدا، ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان نبود، نظام جمهوری اسلامی به صلابت این‌چنینی نمی رسید و سرزندگی امروز مردم با رشادت این افتخارآفرینان حاصل شد.

حیدری افزود: بندگی همراه با عبادت به معنی پشت سر ولایت بودن است و باید به مفاخر ایران اسلامی یعنی شهدا افتخار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان اسلام همواره یاری‌گر امام عصر خود بودند و راه شهادت همواره در دین مبین اسلام هموار بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امام گونه بار هدایت کشتی انقلاب اسلامی را با صلابت تمام عهده‌دار هستند و با درایت و توانمندی برای اقتدار این نظام مقدس تلاش می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.