سیدمحمود علوی گفت: وزارت اطلاعات با عمر سی‌واندی سال کار اطلاعاتی الان به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را شناسایی کند.

به گزارش جماران؛ وزیر اطلاعات گفت: شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصرنفوذی کار هر دستگاهی نیست. وزارت اطلاعات با عمر سی‌واندی سال کار اطلاعاتی الان به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را شناسایی کند.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات وزیر اطلاعات در مورد ارائه گزارشات نفوذ به مقام‌های عالی که با تعجب آن‌ها همراه می‌شده، گفت:  آن موضوع مربوط به جاسوسی بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اخیرا نمایندگان مجلس مطرح کرده‌اند که در وزارت نفت در مساله نفت‌کش با گروهی از نفوذی‌ها روبرو بودیم با این وصف که آن‌ها خبرهایی را درز دادند که منجر به توقیف کشتی ما شد، حال آیا وزارت اطلاعات در این خصوص کاری کرده است؟؛ گفت: اینکه ادعا شود در فلان دستگاه نفوذ شده است، صرفا یک ادعا است.

وزیر اطلاعات گفت:‌ شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصرنفوذی کار هر دستگاهی نیست. وزارت اطلاعات با عمر سی‌واندی سال کار اطلاعاتی الان به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را شناسایی کند. البته با سختی و پیچیدگی بسیار زیاد، و به دلیل اینکه جریان نفوذ و افراد نفوذ کرده را می‌تواند شناسایی کند درنتیجه افرادی که در پروژه نفوذ عمل می‌کنند و می‌خواهند نفوذ کنند داغ‌ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند و خیلی سریع دیگران را به ضدیت با نظام و حاکمیت (متهم) می‌کنند و به عناوین مختلف به دستگاه اطلاعاتی هم حمله می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.