وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با حضور در محل وزارت امور خارجه این کشور با مارگوت والستروم وزیر خارجه سوئد دیدار کرد.

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امروز سه شنبه با مارگوت والستروم همتای سوئدی خود دیدار کرد.

محمدجواد ظریف که در ادامه تور دیپلماتیک خود عصر روز گذشته وارد استکهلم پایتخت سوئد شده است، دقایقی پیش با حضور در محل وزارت امور خارجه این کشور با مارگوت والستروم وزیر خارجه سوئد دیدار کرد.  

وزیر امور خارجه پس از این دیدار در ضیافت نهاری به میزبانی همتای سوئدی خود شرکت خواهد کرد.

دیدار و گفت و گو با لینده وزیر تجارت سوئد و مسئول کمیسیون مشترک دو کشور،کارل بیلت سیاستمدار و نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین سوئد و اریک هونل رئیس شرکت بولک مالک کشتی انگلیسی توقیف شده در ایران از برنامه های امروز وزیر امور خارجه در استکهلم است.

ظریف عصر امروز هم در جمع تعدادی از تجار سوئدی سخنرانی خواهد کرد.

محمدجواد ظریف شب گذشته و بلافاصله بعد از ورود به استکهلم، با حضور در جمع گروهی از ایرانیان مقیم سوئد، با آنها به گفت و شنود صمیمی در خصوص موضوعات مختلف پرداخت.

سفر وزیر امور خارجه به کشورهای اسکاندیناوی از شامگاه یکشنبه و با سفر به هلسینکی پایتخت فنلاند آغازشد. وی در هلسینکی پایتخت فنلاند با رئیس جمهوری، وزیر خارجه و جمعی از نخبگان فنلاندی دیدار کرد.  

محمد جواد ظریف بعد از دیدارو گفت و گو با مقامات سوئدی قرار است فردا به نروژ سفر کند.

این در حالی است که وی شب گذشته هم اعلام کرد که روز جمعه برای دیدار با «امانوئل مکرون»رئیس جمهوری و «ژان لودریان»  وزیر خارجه فرانسه، به پاریس سفر می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.